יום שלישי, 13 ביוני 2017

בית דפוס

בית דפוס 
טכניקת הדפוס היא נושא עתיק יומין, שסיפורו מתחיל עוד בשנת 770 לספירה במזרח הרחוק, או ליתר דיוק – ביפן. מאז עבר התחום כברת דרך, ואכן נראה כי הוא השתנה באופן ניכר לאורך השנים. כיום הוא משמש אותנו על בסיס יומיומי באספקטים רבים, אם לצורכי מיתוג עסקי וקידום מכירות ואם לצורך הדפסת פריטים שונים לצרכים אישיים – כגון הזמנות לאירועים והדפסות אומנותיות על שלטי קנבס. במאמר זה נדבר מעט על העבר ונקדיש כמובן זמן גם להווה.

הדפוס מאז ועד ימינו
דפוס הבלט הוא למעשה השיטה הראשונה שמוזכרת בדפי ההיסטוריה, והיא מזכירה שיטה המקובלת כיום בעיקר בתחום היצירה: לוקחים חותמת גומי או עץ, מטביעים אותה בדיו, ומדפיסים על גבי הדף. ממש לכל אות ואות היתה חותמת, וכך היו יוצרים מילים, משפטים וסיפורים. כיום, כשאנחנו קוראים את המידע ההיסטורי הזה, ברור לנו כשמש כי טכניקה זו לא תאריך ימים וכי חייבים למצוא שיטה יעילה ומהירה יותר.

חלק מן הפרויקטים שלנו


קריאה נוספת תגלה לנו כי באופן מפתיע השיטה ההיא החזיקה מעמד כ- 700 שנה! רק ב- 1438 הומצא הדפוס המודרני, שבו כבר קיימות מכונות בלט עם אותיות בודדות בשלל גדלים וסגנונות והיה אפילו ניתן ליצוק אל התבניות צבעים שונים.

נקפוץ בעזרת מעלית הזמן עוד מאות שנים קדימה, ונגלה את שיטת הליינוטייפ – מעין שילוב של השיטה הקודמת ומכונת כתיבה, שבאמצעותה היא ניתן להעביר פוקדות לזרועות, כדי לשלוף את האותיות ולסדרן בתור מילים. אך עדיין התהליך נותר מסורבל ביותר.

ב- 1798 גילו כי כשמציירים על משטח שעשוי מאבן גיר בצבע שמן ולאחר מכן יוצקים על המשטח מים, האזור שנמשח בצבע שמן נותר יבש. כך נוצרה שיטה הליוטוגרפיה. בהמשך החליפו את האבן בלוחות מתכת מיוחדים שעשויים מתרכובת שרגישה לאור, והיו מקרינים וצורבים את הדפוס בשיטה מיוחדת ומהפכנית שאפשרה להדפיס צורות ואיורים, מילים ומשפטים, באופן מדויק ומהיר. שיטה זו חוללה מהפכה טכנולוגית ובזכותה החלו ליצור: כרוזים, עיתונים, פליירים, מודעות, שלטי חוצות, כרטיסי ביקור ואפילו הצליחו להדפיס על בדים.

כך ניראה בית דפוס מתקדם
ב- 20 השנה האחרונות חלה מהפכה נוספת בתחום הדפוס, והיא לא פחות חשובה. אנחנו מדברים כמובן על המהפכה של דפוס דיגיטלי , שמאפשרת כיום להדפיס שלל מוצרים בדומה לשיטה שעליה מבוססת המדפסת הביתית.

בית הדפוס שלנו מצויד במכונות דיגיטליות חדישות שמדפיסות באיכות מעולה, בחדות מקסימלית וכמובן בצבע מלא. כל מה שצריך לעשות הוא לשלוח פקודת הדפסה, והמדפסת מתחילה להדפיס את הקובץ הרצוי על הנייר. שיטה זו יצרה היא קלה, נוחה, מהירה ופשוטה, ולכן יצרה הוזלה משמעותית בעלויות ההדפסה.

בבי דיגיטל מביאים את המהפכה אליכם!
בבית הדפוס בי דיגיטל משתמשים בשיטות הדפוס המתקדמות והאיכותיות ביותר על מנת לספק לכם את המענה המקצועי והאיכותי ביותר לכל דרישה שהיא. אנו מבצעים מגוון רחב של עבודות דפוס, על כל סוגי הנייר, בכל כמות שהיא ובאיכות ללא פשרות:
·         כרטיסי ביקור
·         נייר משרדית
·         פנקסי קבלות וחשבוניות
·         מעטפות משרדיות
·         פלאיירים
·         פרוספקטים
·         מגנטים
·         מדבקות לרכב
·         שלטי פרספקס
·         רולאפים
·         הזמנות לאירועים
·         הפקת חוברות עם כריכות מכל הסוגים
·         הדפסות אומנותיות על גבי בד קנבס
·         לוחות שנה ממותגים
·         מיתוג לחלונות ראווה
·         הדפסות עבודות גמר לסטודנטים ולתלמידים
·         הדפסת על גבי בד שמשונית או בד קנבס
·         ועוד

בבי דיגיטל מדפיסים על מגוון רחב של מוצרים, ומציעים מגוון רחב של פתרונות דפוס המותאמים לבקשותיכם ולתקציבכם. החברה שלנו מספקת גם עיצוב גרפי וייעוץ אישי לכל מטרה שהיא.
בית דפוס- בי דיגיטל בתי דפוס מתקדמים עם ניסיון למעלה מ20 שנה

הפוסט בית דפוס הופיע לראשונה בבי דיגיטל בלוג
Bedigital blog june 13, 2017 via 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה